KIMAGASLÓ EREDMÉNYT NYÚJTOTTAK KOLLÉGÁINK A IX. ORSZÁGOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VERSENYEN

Jelentős átalakulás előtt áll a „vizes” szakma: a készülő víziközmű törvény nyomán a működés szinte valamennyi elemét érinteni fogják a változások. A jövőt illetően azonban már most leszögezhető: az ügyfelek elégedettsége a jövő sikerének egyik legfontosabb záloga.

Ritter Géza vezérigazgató úr irányításával az ÉRV ZRt. menedzsmentje, az egyre kiterjedtebb szolgáltatási területünkön élő ügyfeleink megelégedettségének jelentőségét hangsúlyozva, minden lehetséges eszközzel támogatja az új szervezeti struktúra egységeinek összehangolt munkáját - többek között a Társaság ügyfelekkel foglalkozó szervezeti egységeinek tevékenységére is nagy hangsúlyt fektet.

Az Értékesítési és Kintlévőség-kezelési Osztály, a hálózatkarbantartási divíziók, illetve a szolgáltatási divíziók dolgozóinak munkája, a kollégák szakértelme ugyanis alapvetően befolyásolja a cégünk külső megítélését.

Ezen okból kifolyólag Társaságunk idén benevezett a Magyar Víziközmű Szövetség égisze alatt, a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. által megrendezett IX. Országos Ügyfélszolgálati Versenyre, melyet szeptember 21-én rendeztek meg, Siófokon.

A rendezvény rangját és népszerűségét jelzi, hogy idén 23 csapat mérte össze szakmai tudását, és mintegy 200 szakember követte figyelemmel a verseny izgalmait. A szakmai megmérettetés keretében a csapattagok elméleti és gyakorlati felkészültségükről, hivatásszeretetükről, valamint munkájuk iránti elkötelezettségükről tettek tanúbizonyságot.

A verseny súlyát mindennél jobban jelzi az a számadat, mely szerint a megmérettetésre érkező szolgáltatók az országban több mint 5 millió fogyasztó részére biztosítják az ivóvíz- és csatornaszolgáltatást, és természetesen a magas színvonalú ügyfélkiszolgálást. 

A kifogástalanul megrendezett versenyen Társaságunkat Mudriné M. Gabriella csoportvezető,Mátyus Emese ügyfélszolgálati előadó és Lipusz Norbert csoportvezető képviselte.

Az izgalmas verseny végeredményeként a dobogó legfelső fokára a Nyírségvíz ZRt.küldöttsége állhatott, a második helyezést az Északdunántúli Regionális Vízmű Zrt. csapata érte el, a Vasivíz Zrt. képviselői pedig a harmadikok lettek.

Az Otrosinka Tiborné osztályvezető asszony vezetésével rendkívül eredményesen felkészített ÉRV-s csapat az erős mezőnyben, az elismerésre méltó összesített 8. helyet érte el.

Társaságunk csapata azonban nemcsak ezzel a szép teljesítménnyel büszkélkedhet – kollégáink a szakavatott felkészítésnek és az ügyfélszolgálati területen eltöltött évek tapasztalatainak köszönhetően A legjobb fogyasztói válaszlevél megírásáért” járó első helyezéssel  és a jól megérdemelt kupával térhettek haza.

Az ÉRV ZRt. menedzsmentje és kollektívája nevében gratulálunk a nagyszerű eredményhez, melynek köszönhetően, azon túl, hogy tovább erősödtek a víziközmű ágazat munkatársainak szakmai és emberi kapcsolatai, nőtt az ügyfélszolgálatos szakembereink munkájának társadalmi elismerése. Bízunk abban, hogy a szakmai tapasztalatcserékből származó új ismereteket a mindennapi munka során hasznosítani tudják majd az ügyfélszolgálatos kollégáink.