Ügyfélszolgálati irodák

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Figyelemmel a koronavírus magyarországi terjedésével összefüggésben hirdetett rendkívüli veszélyhelyzetre, felhívjuk Tisztelt Felhasználóink figyelmét, hogy a személyes érintkezések mellőzése érdekében, a víziközmű-szolgáltatási számlájuk ellenértékét a postán, csekken történő befizetés mellett az alábbi alternatív módokon is kiegyenlíthetik.

A későbbi kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, hogy a befizetésekről a számlán szereplő határidőig mindenképp szíveskedjenek gondoskodni.

Mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés

A Magyar Posta iCsekk mobilalkalmazásán keresztül elég a telefonnal leolvasni a csekken található QR-kódot, majd bankkártyás fizetéssel máris rendezhető a számla. Bankkártyás vásárlásnak minősül, így költségmentes.

Befizetés internetbankon keresztül

A sárga csekk akár internetbankon keresztül is befizethető. Fontos a közlemény mező kitöltése, melybe a számla sorszámát (a számla első oldalán a jobb felső sarokban található 7-tel kezdődő 10 jegyű számsor), és a Felhasználó azonosító számát (a számla első oldalán, jobb oldali bekeretezett részben található 3-al kezdődő 8 jegyű számsor) mindenképpen meg kell adni. A tranzakciónak lehet költsége.

Befizetés átutalással – akár internetbankon keresztül

Egyedi átutalással is teljesíthetők a befizetések a fentiekben megjelölt azonosítók közleményben történő feltüntetésével. Mivel banki átutalásról van szó, ennek lehet költsége.

Befizetés csekk automatán keresztül

A Magyar Posta csekk automatáiban is befizethető a készpénzátutalási megbízás. Amennyiben bankkártyával történik a befizetés, úgy a csekk eredeti formájában kerül visszaadásra az automata által, a befizetést magát pedig egy nyomtatott bizonylat igazolja. A tranzakció nem jár költséggel.

QR-kódos csekkbefizetés a Simple alkalmazáson keresztül

Három kattintással és a QR-kód leolvasásával kb. 10 másodperc alatt befizethető a csekk a Simple-ben eltárolt bankkártyával. A csekkfizetés átutalásnak minősül, mely költséggel járhat.

QR-kódos csekkbefizetés az Ön bankjának mobilalkalmazásán keresztül

Egyes bankok mobilapplikációja a csekk-beolvasásával, QR-kód leolvasásával biztosítja a készpénzátutalási megbízás teljesítését.

Banki ATM automatán keresztül

A szolgáltatás segítségével gyorsan, sorban állás nélkül, a nap 24 órájában és hétvégén is végezhet befizetést bankszámlájáról az ATM-en keresztül.

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében 2020. március 18-tól határozatlan időtartamra bezárjuk a Társaság személyes ügyfélszolgálati irodáit, ügyfélszolgálati fiókirodáit és információs pontjait.

Társaságunk korábbi fejlesztésekkel ügyfélbarát ügyintézési módokat alakított ki. Felhasználóink a kihirdetett veszélyhelyzet fennállásáig a személyes megkeresés helyett az alábbi, kényelmes és gyors ügyintézési lehetőségek segítségével tudják az ügyeiket intézni. Az ügyfélszolgálati irodák majdani megnyitásáról a www.ervzrt.hu honlapunkon tájékoztatjuk Felhasználóinkat.

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-80/22-42-42 ingyenesen hívható telefonszámon érhetik el Felhasználóink. A menürendszer magában foglalja a hibabejelentést, a panaszkezelést, valamint a szolgáltatással és a műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyintézési lehetőségeket is. Automata menüpontjaink segítségével, ügyintézői közreműködés nélkül, lehetőség van mérőállás bejelentésére és folyószámla-egyenleg lekérdezésére.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓ

Online ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból.

Regisztrált ügyfeleink belépést követően újabb azonosítók megadása nélkül diktálhatnak mérőállást, ami tovább rövidíti az ügyintézéshez szükséges időt. Elérhetővé válik a számlák megtekintése és letöltése pdf formátumban. Kizárólag regisztrált ügyfeleink számára elérhetővé tettük azt, hogy a részben kiegyenlített számlák még ki nem fizetett, fennmaradó összegét is kiegyenlíthetik online bankkártyás fizetési móddal.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Sorban állás nélkül, otthonából vagy útközben egyenlítheti ki számláit. Regisztrált ügyfeleink virtuális ügyfélkapcsolati felületen tekinthetik meg és fizethetik be számláikat az OTP SimplePay alkalmazáson keresztül. A funkció mind az online ügyfélszolgálati felületen, mind a mobil applikáción elérhető, biztonságos és ügyfélbarát számlakiegyenlítési lehetőséget teremt Felhasználóink számára.

DOKUMENTUMOK BEKÜLDÉSE POSTAI ÚTON VAGY E-MAILBEN

Kitöltött nyomtatványainkat – mellékleteivel együtt – megküldhetik számunkra postai úton az ÉRV. Zrt. 3701 Kazincbarcika, Pf. 117. címre, vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu elektronikus levélcímre.

JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNUNK ÉS KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!

TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

 

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében 2020. március 18-tól határozatlan időtartamra Társaságunk az alábbi intézkedéseket hozta:

VÍZMÉRŐK LEOLVASÁSA

Társaságunk a vízmérők leolvasását előre nem látható ideig szünetelteti.

Tájékoztatjuk, hogy Felhasználóink részére továbbra is lehetőséget biztosítunk a vízmérőállás bejelentésére az ingyenesen hívható telefonszámunkon (06-80/22-42-42), online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon vagy a Vízcenter mobilapplikációban), vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu címen.

A mérőállás bejelentésére (diktálásra) vonatkozó időszak a közüzemi szolgáltatási számla 3. oldalán van feltüntetve.

Tájékoztatjuk, hogy mérőállás-bejelentés hiányában, illetve a határidő után beérkezett mérőállás-közlése esetén, a fogyasztást a számlázott mérőállást megelőző 365 nap fogyasztásának átlagos mennyisége alapján, becsléssel állapítjuk meg. Lehetőség van ugyanakkor periódusfogyasztás rögzítésére a felhasználói jelzések alapján.

VÍZMÉRŐCSERE, ÉS -PLOMBÁLÁS

Társaságunk felfüggeszti a bekötési vízmérők és mellékvízmérők cseréjének, továbbá plombálásának végrehajtását. Ez az intézkedés érinti a már előzetesen kiközölt, illetve egyeztetett időpontokat is. A már leegyeztetett időpontok pótlása tekintetében a későbbiek folyamán egyeztetünk Felhasználóinkkal. 

EGYES HELYSZÍNI KIVIZSGÁLÁSOK

Társaságunk átmenetileg felfüggeszt egyes helyszíni kivizsgálási tevékenységeket. Ez az intézkedés érinti a már előzetesen kiközölt, illetve egyeztetett időpontokat is. A már leegyeztetett időpontok pótlása tekintetében a későbbiek folyamán egyeztetünk Felhasználóinkkal.

KÉRJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES MEGÉRTÉSÉT ÉS EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

 

JAVASOLT ÜGYINTÉZÉSI FORMÁK SZEZONÁLIS MEGBETEGEDÉSEK IDŐSZAKÁBAN

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

A koronavírus magyarországi megjelenésére tekintettel az ÉRV. Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. arra kéri Felhasználóit, hogy lehetőség szerint a személyes ügyintézéseket mellőzzék Önmaguk és Munkatársaink védelme érdekében is, amíg a kihirdetett veszélyhelyzet Magyarországon fennáll.

Társaságunk az alábbi, kényelmes és gyors ügyintézési módokat ajánlja inkább:

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-80/22-42-42 ingyenesen hívható telefonszámon érhetik el Felhasználóink. A menürendszer magában foglalja a hibabejelentést, a panaszkezelést, valamint a szolgáltatással és a műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyintézési lehetőségeket is. Automata menüpontjaink segítségével, ügyintézői közreműködés nélkül, lehetőség van mérőállás bejelentésére és folyószámla-egyenleg lekérdezésére.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓ

Online ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból.

Regisztrált ügyfeleink belépést követően újabb azonosítók megadása nélkül diktálhatnak mérőállást, ami tovább rövidíti az ügyintézéshez szükséges időt. Elérhetővé válik a számlák megtekintése és letöltése pdf formátumban. Kizárólag regisztrált ügyfeleink számára elérhetővé tettük azt, hogy a részben kiegyenlített számlák még ki nem fizetett, fennmaradó összegét is kiegyenlíthetik online bankkártyás fizetési móddal.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Sorban állás nélkül, otthonából vagy útközben egyenlítheti ki számláit. Regisztrált ügyfeleink virtuális ügyfélkapcsolati felületen tekinthetik meg és fizethetik be számláikat az OTP SimplePay alkalmazáson keresztül. A funkció mind az online ügyfélszolgálati felületen, mind a mobil applikáción elérhető, biztonságos és ügyfélbarát számlakiegyenlítési lehetőséget teremt Felhasználóink számára.

DOKUMENTUMOK BEKÜLDÉSE POSTAI ÚTON VAGY E-MAILBEN

Kitöltött nyomtatványainkat – mellékleteivel együtt – megküldhetik számunkra postai úton az ÉRV. Zrt. 3701 Kazincbarcika, Pf. 117. címre, vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu elektronikus levélcímre.

KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!

TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

 

LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ - KARBANTARTÁS - TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. 03. 21-én délelőtt 7 óra 45 perctől előre láthatóan 10 óra 15 percig karbantartás miatt az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunk 2. és 3. menüpontja nem lesz elérhető.

A karbantartás ideje alatt mérőállás-bejelentéseiket, valamint folyószámla-egyenlegük lekérdezését a www.vizcenter.hu online ügyfélszolgálati felületen és mobil applikáción ügyintézhetik.

Megértésüket köszönjük.

Tisztelettel: ÉRV. Zrt.

 

Tisztelt Felhasználóink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az elektronikus levelek fogadását érintő technikai hiba elhárítása megtörtént.

Kérjük, hogy amennyiben az Önök által küldött e-mailre nem érkezett automata válaszüzenet, továbbá megkeresésük érdemi ügyintézésére vonatkozóan az elküldéstől számított 15 napon belül nem áll rendelkezésükre információ, úgy megkeresésüket szíveskedjenek ismételten továbbítani Társaságunk számára.

Türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük.

Tisztelettel: ÉRV. Zrt.

 

Tisztelt Felhasználóink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okok miatt 2020. 02. 11. délutánjától az elektronikus levelek fogadásában fennakadások tapasztalhatók. A hiba elhárításán dolgozunk.

Személyes, online és telefonos ügyfélszolgálatunk zavartalanul üzemel, munkatársaink készséggel állnak szíves rendelkezésükre.

Kérjük szíves türelmüket és megértésüket.

Üdvözlettel: ÉRV. Zrt.

 

VÁLTOZÁS AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KISZOLGÁLÁSBAN:

Ügyfélszolgálati rendszerünkben bekövetkező változásokról az alábbi linkeken elérhető tájékoztatást adjuk:

 

Általános információk az ügyfélszolgálati irodákban intézhető ügyekről.

 

TÁJÉKOZTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁK NYITVATARTÁSI RENDJÉNEK VÁLTOZÁSÁRÓL

- Ezúton értesítjük Tisztelt Felhasználóinkat, hogy társaságunk ügyfélszolgálati irodáinak nyitvatartási rendje 2018. 01. 01-től az alábbiak szerint változik meg. Ugyanettől az időponttól megkereséseiket az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen várjuk. Bízunk szíves megértésükben.

Állandó ügyfél-szolgálatok

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Kazincbarcika

8.00-20.00

7.00-13.00

9.00-15.00

9.00-15.00

7.00-13.00

Salgótarján

8.00-20.00

7.00-13.00

9.00-15.00

9.00-15.00

7.00-13.00

      

Fiók ügyfél-szolgálatok

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Bélapátfalva

10.00-18.00zárva08.00-15.00zárva

zárva

Edelény

10.00-18.0008.00-15.0008.00-15.00zárva

zárva

Mezőkövesd

08.00-15.0008.00-15.0008.00-15.0008.00-18.00

zárva

Miskolc

08.00-15.00zárva08.00-15.0010.00-18.00

zárva

Ózd

08.00-15.0008.00-15.0008.00-15.0008.00-18.00

zárva

Parád

10.00-18.00zárva08.00-15.00zárva

zárva

Pásztó

10.00-18.00zárva08.00-15.00zárva

zárva

Pétervására

08.00-15.00zárva10.00-18.00zárva

zárva

Szécsény

10.00-18.00zárva08.00-15.00zárva

zárva

Szikszó

08.00-15.00zárva10.00-18.00zárva

zárva

Tiszaújváros

08.00-15.00zárva10.00-18.00zárva

zárva

 

Ügyfélszolgálataink elérhetőségei:
Telefonszám: +(80) 22-42-42; +(48) 81-42-42 
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:

hétfő

08.00-20.00

kedd

08.00-15.00

szerda

08.00-15.00

csütörtök

08.00-15.00

péntek

08.00-13.00

 
E-mai cím:ugyfelszolgalat@ervzrt.hu 
Postai levelezési cím: 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. 
   
Állandó ügyfélszolgálati iroda:Cím: 
Kazincbarcika3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. 
Salgótarján3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1. 
   
   
Fiók ügyfélszolgálati iroda:Cím: 
Bélapátfalva3346 Bélapátfalva, IV. Béla út 1. 
Edelény3780 Edelény, Borsodi út 26. 
Mezőkövesd3400 Mezőkövesd, Dózsa György út 2. 
Miskolc3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 80. 
Ózd3600 Ózd, 48-as út 4. 
Parád3240 Parád, Kossuth utca 2/a. 
Pásztó3060 Pásztó, Csillag tér 21. 
Pétervására3250 Pétervására, Szent Márton utca 19. 
Szécsény3170 Szécsény, Salgótarjáni út 31. 
Szikszó3800 Szikszó, Pázmány Péter tér 14. 
Tiszaújváros3580 Tiszaújváros, Tisza út 2/f.