LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ AZ ÚJ ÜGYFÉLBARÁT ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEKRŐL

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Az ÉRV. Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. az informatikai rendszereinek fejlesztését követően az alábbi új ügyfélbarát ügyintézési módokat kínálja.

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
AZ ÖN KÉNYELME ÉRDEKÉBEN!

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-80/22-42-42 ingyenesen hívható telefonszámon érhetik el Felhasználóink. A menürendszer magában foglalja a hibabejelentést, a panaszkezelést, valamint a szolgáltatással és a műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyintézési lehetőségeket is. Automata menüpontjaink segítségével, ügyintézői közreműködés nélkül, lehetőség van mérőállás bejelentésére és folyószámla-egyenleg lekérdezésére.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓ
BÁRHOL, BÁRMIKOR, GÖRDÜLÉKENYEN!

Online ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból. A weboldalon Társaságunk logójára kattintva számos ügyindítási lehetőség érhető el, állandó ügyfélszolgálati irodáinkba időpontfoglalást biztosítunk, valamint Felhasználóink információt kaphatnak személyes, telefonos és e-mailes ügyintézési lehetőségeinkről.

REGISZTRÁCIÓ
KAPCSOLATTARTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ EGYSZERŰEN ÉS BIZTONSÁGOSAN!

 E-ügyfélkapcsolati menüpontunkban, pár perces ingyenes regisztrációs folyamatot követően az intézhető ügyek széles tárháza válik elérhetővé. Regisztrált ügyfeleink belépést követően újabb azonosítók megadása nélkül diktálhatnak mérőállást, ami tovább rövidíti az ügyintézéshez szükséges időt. Elérhetővé válik a számlák megtekintése és letöltése pdf formátumban. Kizárólag regisztrált ügyfeleink számára elérhetővé tettük azt, hogy a részben kiegyenlített számlák még ki nem fizetett, fennmaradó összegét is kiegyenlíthetik online bankkártyás fizetési móddal.

MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉSE
A PONTOS ELSZÁMOLÁS ÉS A KISZÁMÍTHATÓ KÖLTSÉGEK NYUGALMA!

 Mikor? Számlája 3. oldalán a számlarészletező alatt találja a diktálási időszak 10 napját. Amennyiben ebben a 10 napban automata rendszereinkben mérőállást közöl, a következő havi számlája az Ön által közölt mérőállás, tehát a valós fogyasztás alapján készül el. Hogyan? A 06-80/22-42-42 telefonszám 2. menüpontjának megnyomásával, a számla 3. oldalán található vevő (fizető) azonosító szám és a mérő gyári szám utolsó 4 számjegyének megadásával. Ezt megteheti online felületünkön a Vízmérőállás bejelentése menüpontban, ahol ugyanezen azonosítók megnyomásával rögzítheti aktuális mérőállásait.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
KÉNYELMESEN ÉS GYORSAN!

 Sorban állás nélkül, otthonából vagy útközben egyenlítheti ki számláit. Regisztrált ügyfeleink virtuális ügyfélkapcsolati felületen tekinthetik meg és fizethetik be számláikat az OTP SimplePay alkalmazáson keresztül. A funkció mind az online ügyfélszolgálati felületen, mind a mobil applikáción elérhető, biztonságos és ügyfélbarát számlakiegyenlítési lehetőséget teremt Felhasználóink számára.

KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!
AHOL MINDIG ÖN A LEGFONTOSABB: ÉRV. ZRT.

Kapcsolódó dokumentumok